Glukoz 95 yazıyor değer olarak en yüksek 80 yazıyor ama bazen değerler e nabız üzerinden farklı olabiliyormuş hamileyken benim e nabız yüksek çıktı ama doktor normal öyle çıkar e nabız değerler farklı demişti bebeklerde de öyle mi oluyor acaba bilgisi olan var mı