Sssdt biz 3 aylıkken ateş ishal aynı diş belirtileri yaşadık kanımızda hiçbir şey çıkmayınca diş beklemeye başladık o günden beri 11 aylıkken çıkardı ilk altları 😅 şimdi 14 aylık olacak üsttekiler gelecek muhtemelen ama kaşıntı huzursuzluk dışında hiçbir iz yok şuan yeri de belli olmamış daha, dün akşam resmen gece uykusunda beni hiç bırakmadı sürekli emdi hiçbir şey yapamadım sbahlamışız öylece.