Oğlum 3ay 14 günlük 3 4 hafta oldu biberonu red edeli zaten sütüm yok kuru bez alıyorum bir defa işemesi olursa oluyo sabah takıp akşama kadar temiz kalıyor doktora götürdüm bi sorun yok denildi tahili yapıldı ama almıyo biberonu uyurken gezerken her şekilde denedim almıyo delircem ek gıdaya başlamak için erken mi acaba