Aselinm Kızlar 5 aylık olduk biz aranızda yürteç kullanan varmı kaç aylıkken kullanılıyo ne öneriyosunuz acaba ilk adım arabasımı yoksa yürüteçmi ?
Mahir Aselinm yürüteç kullandım 6 aylıkken az az önünü destekleyerek koyuyordum 10aylik yürüdük maşallah
Turgutveannesi Aselinm 5 ay bana erken gibi geldi ya.. oglum ayin6simda 8 ayini tamamlayacak.. yarin teyzesi yurutec alicak🥰 gun icinde cok fazla olmayarak koymayi dusunuyorum.. gunler gectikce suresini uzatirim
Namkol Aselinm 7. Ayda başladım. 1 aydır gündüzleri 45-60 dk arasi koyuyorum ben İkiside var bizde İlkadım için erken
Qunqnir Yürüteçi doktorlar asla önermiyor. Kendi çevremden örnekler de gördüm parmak ucunda yürüme ve bacaklarda parantez şekli yapıyor. Siz bilirsiniz ama bence kullanmayın.
sarppasa Yürüme arkadaşı kullanın daha iyi Yürüteç ile parmak uçlarında yürümeye alışıyorlar sonra zor oluyor unutturmak.
Turgutveannesi sarppasa benim oglum yurutec kullanmiyor ama ayakta tutunca parmaklarinin uzerinde duruyor neden acaba🥲