Balim38 Kızlar İstanbul’a taşındım. Bebeğim 1 yaşında Anne Akbil’i nasıl çıkarabilirim daha önce çıkaranlar yardımcı olabilir mi ? İnternetten olmuyor
Yigitefeninannesi_ Balim38 İstanbulkart başvuru noktasından bir tane vesikalık fotoğrafınızı verip cikartabiliyorsunuz
Pasamm14 Balim38 ben Yenibosna metroda yeri var fotoğraf ve ücretini verince 10 dk çıkarıyorlar avcılar tarafinda varmıdır yeri bilmiyorum
Aalya Balim38 avcılar da İstanbul üniversitenin orda var ordan fotoğraf ile yaptırabilirsiniz belli bir kart ücreti karşılığında
mrsjale Balim38 istanbulkart uygulaması var ben oradan çıkarmıştım uygulamayı yükleyin telefonunuza , anasayfasında istanbulkart görseli var tıklayın link cikiyo ordan başvuru oluyodu ben öyle yaptım
Nrc-2 Balim38 ibb internet sitesinden formu doldurun bir de fotoğraf yüklüyorsunuz benimki 1 hafta içinde evime gelmişti kargoyla tercih ettiğim için
Aalya Balim38 ücretsiz kullanılıyor sadece kart parası alıyorlar. Ben eve kargo ile almıstım 80 küsür e denk geldi. PTT sağolsun evde yok dıye şubeye bırakmıştı baya uzun sürdü. En iyisi noktlardan çıkartmak anlık
Msl_bade28 Balim38 ilk kayıtta ödeme alınıyor daha sonra kartın ücretsiz hep internetten başvuru yapıp hemen gelir evine başvuru ücreti kargo flan ben 70 tl falan ödedim çok değil tek seferlik
Nrc-2 Balim38 hayır o size belirli bir kullamım miktarıyla geliyor. Her ay miktar yenileniyor sanırım 180 basımdı
saripitircik Online başvuru yapmıştım eve geldi ilk olarak kart ücreti ve kargo bedeli veriyorsun başka ödeme yok ben aldığımda toplam 70 lira civarı ödeme yaptım