Geçmeyen idrar yolu enfeksiyonunuz için ne yapıyorsunuz ben kaç tane ilaç kullandım bilmiyorum ama geçmiyor kokulu bir şekilde hemde artık çok rahatsız oluyorum bu ayın 15 inde gene sıra aldım ama bi türlü geçmiyor önerebileceğiniz bişey varmı su içmek dışında yada yaşayan birileri varmı nasıl çözüm buldunuz