Kizlar depremi nasıl atlattınız ben ve kızım evde tek başımızaydık eşim görümce mi hava alanına bırakmaya gitmişti çok kötüydü kızım o ilk deprem olduğunda 25 günlüktü bn lohusaydim ayy çok kötüydü komşum bizi çıkardı evden saolsun bizim bina 15 kat 5. Katta oturuyorum bn o gece aşağıya ineceğimi kızımı kucağıma bi daha alamayacağımı düşünmüştüm çok şükür ki bişey olmadı siz nasıl oldunuz hangi şehirlerden siniz bn gaziantep