Lunaaaaa inşallah en çok korktuğum gece zaten bizimde gece saat 3 geçmişti uykuya zor daldı saat başı alarm kurmuştum birde ateş felan olur diye çok şükür ateş olmadı ama huzursuz oldu.
Lunaaaaa geçtiğimiz hafta perşembe oldu cmrt biraz daha rahattı 2-3 gün sürüyor genelde