Arkadaşalar merhaba ben temmuz ayında spiral taktırdım ancak kanamam nerdeyse hiç bitmedi ha bu ay geçsin bi bakayım belki alışır diye diye 8 ay geçti baktım olmuyor bugün doktora gittim oda Bu zamana kadar kanama bitmediyse çıkartacagız onu Hapla devam et dedi bi kan testi yapalım gel dedi test çıktı ama ben gitmedim yarın sabah gidecegim Başına böyle bişey gelen varsa Hangi yönteme geçti veya Takılan bakır spiraldi Sonrasında hormonluyu kullanıp Memnun olan var mı veya bu deri altı kol içine takılan yaptıran varmı yani hap dışında Çünkü emziriyorum ve Sonrası içinde bence her gün hap almamak için Böyle bakır spiral taktırıp Kanaması bitmeyip Çıkarttırıp başka bi spiral türü kullanan varmı memnun olan bu ara da ben polikistik overliyim normalde adetlerin yogun ve uzun geçerdi benim lütfen yazarmısınız yarın sabah gidecegim en azından doktora bi alternetif sunabileyim sorayım