Ysgl26 Bebeğim grip olmuştu geçen hafta dünden beri iyi şükür. Ama hastalığı bana sattı 38 ateşle oturuyorum burun tıkalı öksürik kemikşerimin hepsi kırılmış gibi.. şimdi benden tekrar bebeğime geçer mi korkuyoeum emiyo da..