xtutku o zaman sizinki de yapıştırma dikiş olabilir dikiş aldırmadıysanız ip vesaire tarzı şeyler yoksa hoş dikişte aldırılıyor mu sezeryan dikişlerinde bir bilgim yok ama zaten hastane belirtmiyor yapıştırma yaptık falan diye yapıştırma olabilir sizinki de belki 🙏❤️