crnsydm merhaba bebeğime sabah rota aşısı yapıldı.Normalde gündüz kendi kendine asla uyumazdı aşıdan sonra altını açtığım halde tekrar uykuya daldı. Ateşi yok uyku yaptı sadece. Bebeğinde aynı durumu yaşayan oldu mu ?
jeune_maman crnsydm bizde dün yaptrdk bebgm gündz en fazla yarm saat uyurdu ama dün aşıdan sonra baya uyudu hatta ben uyandrdm korkmştm aşıdan mı yoksa çok uykuszdu ondan mı bilmiyorum
[silindi] crnsydm aynen benimkide oyle oldu yan etkilerine baktım uyku yazmıyor ama bnımkınede yapmıstı :)
Thesra crnsydm Ağır bir aşı olduğu için uyku ve huzursuzluk yapması normaldir ateş de yapma ihtimali var elbette ama her bebek için geçerli değil