poyrikmoyrik bizim de 16 şu an, 24 günlüğüz. Siz değeriniz 16yken kaç günlüktünüz? Epey düşmüş fototerapiyle çünkü.
Bize doktor isterseniz 1 gece yatış verelim ama 1-2 değer ancak düşer çünkü küçük bebeklerin konduğu hızlı fototerapi küvezine koyamayız sadece ışık verebiliriz o da az düşürür siz bilirsiniz dedi.
Ben nerden bileyim hangisi daha iyi 😔
Eşim de 1-2 derece düşücek diye çocuğun psikolojisini bozmaya değer mi diyor. Zaten huysuz kendi yatağında bile zor uyuyor o aletin altında uyutmak ona zulüm olıcak biliyorum.
Bir yandan da yükselirse farketmezsek allah korusun beyin hasarı olursa diye çok korkuyorum, napmalı bilemedim 😔