Arkadaşlar selam,
3 aylık olmak üzere kızım, üçüncü atak dönemini yeni bitirdik. İki üç gündür akşamları hariç çok güleç olan kızım gitti, sürekli huysuzlanan ve uyumak isteyen bir bebeğe dönüştü. Uyandığında oyun oynuyoruz gülüyor, sonra huzursuzlanıyor. meme veriyorum emerken uyuyor. Kalkıyor yine aynı döngü. Kaka çiş normal, ateş yok. Bir yerlerinde kızarıklık vs hiçbir şey yok. Acaba hasta falan olabilir mi yoksa huy mu değiştirdi?