Asilmom_ evet yaptırdım , kesinlikle yaptırmalısınız .. cok tehlıkelı bir vürüs direk bebekte ishal, kusma , ateş oluyor ve hastaneler de yatışları oluyor .. Ben yaptırdım kuzenımın yaptırmadı o sadece menenjit iğnesini yaptırdı . Kızı gecenlerde yakalandı ve cok ağır gecırdı hastanelerde yattı cok zayıfladı 20 gun sürdü ve hastaneninde cok kalabalık olduğunu söylemişti. Beni arayıp rota aşısını yaptırmadıgına cok pişman olduğunu söylemişti. Gerekirse yemeyın içmeyin aşı parasını denkleştirip cocuga iğnesini yaptırın. Ölümlü ishal bu . Ağızdan 2 doz şeklinde verilen bir sıvı benım bebeğimde yan etkisi olmadı