eez bende çok duygusal biriyim 4 aylık bıraktım bebeğimi kendi annem bakıyor emin olun küçükken bırakmak daha kolay evet ilk zamanlar üzüldüm ama şöyle düşünün onlar için çalışıyoruz onlara daha iyi bir gelecek sağlamak için her akşam beraber sofraya oturup beraber kalktık her akşam farklı aktiviteler yaptım kızıma vakit ayırdım her fırsatta kızımla vakit geçirdik özellikle ailecek önemli olan 3 saat vakit geçirdim 5 saat vakit geçirdim değil önemli olan kaliteli vakit geçirmek bunlara dikkat edin güvenli bağlanmayı sağladığınızda inanın hiç sorun olmicak inanın çalışan anne olmak çok zor ama çokta güzel şuan 1,5 yaşında kızım ara ara arkamdan ağlıyor ondan hiç kaçarak işe gitmedim hep geri geliceğimi söyledim ilk bıraktığımda da aynı şekilde yaptım eminim sizde araştırmışsınızdır zaten kendize zehir etmeyin bu dönemleri 🌸