Ceydizen Merhaba sevgili anneler 9 aylık bir kızım var emziriyorum doğumdan 1 hafta sonra hamile kaldığım kiloya düşmüştüm sonra bebekle evde yalnız kalıp kış gelince çok hareket edemedim evde de kendimi yemeğe vermiş oldum şu an 7-8 kilo fazlam var hamile kaldığım kiloya göre kendimi beğenmiyorum şu an yazın gelmesiyle de kızımla sitede vs çıkıp yürüyüş yapıp hareket etmeye çalışıyorum yediklerime de dikkat etmeye çalışıyorum ama emzirdiğimiden sanırım birden bire bir açlık krizi gibi geliyor elim ayağım titriyor ve evde ne varsa tatlı tuzlu farketmez yemek istiyorum çocuktan önce böyle bir durum hiç yaşamazdım benim gibi bu durumu yaşayan var mı emzirirken bu durumla nasıl zayıflatabilirim sizler neler yapıyorsunuz fikir verirseniz çok sevinirim
Hazal-askin Ceydizen canım ilk önce aile hekiminde kanına baktır buna sebep olan neymiş anı açıkmana yani. Sonra da az ve sık şekilde beslen ki aciktiginda gözün dönecrk duruma gelme 8 kilo ne ki verirsin inşallah sağlık olsun
Denizanasi92 Ceydizen emzirmeden kaynaklı o benim bebeğin yaşından sonra o krizlerim azaldı şimdi kilo verebiliyorum . Emzirme azaldıkça daha kolay kilo vermeye başladım ben kimisi tam tersi oluyor kimisi benim gibi
Ceydizen Hazal-askin öncelikle cevap verdiğiniz için çok teşekkürler bir arkadaşımında 1 yaşında çocuğu o da zayıflamaya çalışıyor o da benim yaşadığım sıkıntıyı yaşıyor birden eli ayağı titriyor açlık krizi gibi ben de herhalde emziren her anne bu sıkıntıyı yaşıyor diye düşünmüştüm
Hazal-askin Ceydizen benim kızım 1 yaşında ilk iki ay o dediğini yaşadım çok yoğun emdiği için bide vücut ancak toparlandigu için. Sonra geçti. Belki eksik vitamin falan varsa takviye alirsin kilo verisin de kolaylaşır
Ceydizen Denizanasi92 ben de onu düşündüm doğumdan hemen sonra eski kiloma çok çabuk döndüm ama emzirmeyle beraber bu dediğimi yaşamaya başladım sanki emzirme bitince ben de daha rahat kilo verecek gibi hissediyorum
Denizanasi92 Ceydizen herkesin yapısı farklı çoğu kişi emzirirken verebiliyormuş ama bende öyle olmadı, ben bir hafta önce eksik vitaminim var mı diye kan tahlili de verdim hiçbir sorun yok, yani benimki emzirmeyle alakalıymış şubattan beri 6 kg verdim.