Şuan oğluma bağırarak unuttuğum için vicdan azabı duyuyorum ve ağlıyorum 3 ay 23 günlük daha bu güne kadar istisnasız tüm uykularda ağlıyor deli gbi ağlıyor canı yanıyor gbi ağlıyor neden ya neden atak değil bir çocuğun 3 ay 23 gündür atağı mı sürer neyin direnişi bu 🥹🥺😭😭😭😭