Ufurum bizde de var. 2 mm ASD doğduktan sonraki ilk kontrolünde söyledi doktor. 1 haftalikken kardiyolojiye götürdük hemen. Ultrason ile bakıldı EKG çekildi. Aslında yeni doğan bebeklerin bir çoğunda olurmus ufurum ama kendiliginden kapanirmis. Kapanmasa bile büyümedikten sonra sorun olmaz demişti doktor. Tabi büyüklüğü önemli burda. 2 yaşına kadar kapanmasini bekleriz dedi ama dediğim gibi buyumezse kapanmazsa bile sorun değil dedim 9.ayda yeniden çağırmıştı ama gidemedik kızım asla durmuyor yabancı birini görünce ağlamaktan katiliyor. Biraz büyüyüp yabancı bilmesi geçince gideceğiz insallah kapanmistir