Kızlar selam,
5 ay 15 günlükten beri doktor tavsiyesiyle ek gıdaya başladık. 3 gün kuralı ile sebzeler vs derken bugün 6 ay 5 günlük oldu kızım. Sorum şu, bebekler hazırladıklarınızdan ne kadarını yiyor ? Benimki en fazla bi yemek kaşığı kadar yiyordur toplamda. Meyveli yoğurt da,sebze de , muhallebi de . Ne olursa olsun miktar olarak bunu çok geçmiyor. Ben bunu normal karşılıyorum çünkü doktor da böyle söyledi. Adı üzerinde ek gıda, tadım ayları filan. Ama takılmadan edemiyorum, instagramda vs yerlerde takip ettiğim kişiler koca tabakları dolu dolu yemekler hazırlıyor, o kadar yiyor olamazlar di mi? Ki bazılarında tabağı çekiyor yarısı bitmiş halde filan. Sizde durumlar ne? Normal mi şu an için? İleride mi açılıyor iştahları ya da alışıyorlar ?