Merhaba arkadaşlar kızım 2 ay 6günlük başlıkda yazdığım gibi babasının kucağına gidince ağlıyor, geceleri babası yatırsın istiyorum ama olmuyor. Babasıda çok heves ediyor işden gelince onunla ilgilenmek istiyor ama yatırırken eşimde ağlıyor, bende çok ağlamasın diye alıyorum hemen. Başkaların kucağına gidincede çok durmayan bir bebek ama eşimde neden böyle yapıyor olabilir. Bende çok alıştırdım kucağıma sanırım, geceleri kucakda uyutuyorum, hemen ağlasın kucağıma alıp sakinleştiriyorum, hiç kıyamıyorum. Genelde sakin bir bebek uykusu falan güzel, sadece bu aralar emzirmekde zorlanıyorum. Emzirdiğim için eşime bırakıp dışarıya gidip kendim için vakit ayıramıyorum…
Böylemi olucak hep annelik çok güzel ama çokda zormuş😀