Arkadaşlar kızım üç ay içinde dört defa bogaz enfeksiyonu gecirdi. İki aydır iyiydi ama son bir haftadır atesi çıkıyor sürekli, ensesinde de küçük bilye gibi bi şeyler geliyordu elime, Bugun doktora gittik . Ultrason bakıldı. Enfeksiyon varmış. İki haftalık antibiyotik tedavisi verdi. Sonra kontrole gidicez. Üst solunum yolu enfeksiyonu çok gecirdiği için olabilir dedi böyle. Devlet hastanesi nde de önemli bi şey değil dedi baska bi doktor. Böyle bi şeyle karsılasan oldu mu. Allah korusun lenfoma dan korkuyorum.