Asel4175 bakın genel olarak böyle bu aylarda tüm emen çocukların anneleri aynı postu açıyor 😬 hepsine tek tavsiyem gece beslenmesini hemen bu gece bırakın. 3 gün gece kalkıyor ağlıyor sızlıyor siz sadece bol bol sarılın ninni söyleyin ve kulağına mama sadece sabah verilecek annecim falan deyin. 3 günden sonrası mutluluk. Ben 6,5 aydır geceleri uyuyorum ya. İyi ki aklıma geldiği akşam bıraktırdım. O kadar rahat ettim ki anlatamam