Umaz Lohusa anneler evde nasıl vakit geçiriyorsunuz ben çok bunaliyorum aglayasim geliyo içim sıkılıyor vakit gecmiyo sanki
pelinn01 Umaz 28 gün oldu doğum yapalı hala ağlıyorum geçmiyor bir türlü o depresyon gündüz uykumuz olmadığı için de hem oynuyoruz hem ağlıyoruz 😂😂
pelinn01 Umaz ben normalde de depresif ve aşırı duygusal biriyim o yüzden çok zor geçiyor bu lohusalık dönemim kafamda kuruyor da kuruyorum bitmiyor içimdeki sıkıntı 😑
terazikadini Umaz nisanda çıkıyorduk biz sıkıca giydiriyordum eşimle birlikte 20 dk lığına çıkıp hava alırdık
pelinn01 Umaz ay iki gündür aşırı gaz sıkıntısından ağlıyor onunla beraber dünden beri bende ağlıyorum geçer umarım rabbşm hepimize sabır sağlık versin
mcansum Lohusalık genelde öyle geçiyor hormonlardaki karışıklıktan mümkün olduğunca sevdiğiniz insanlarla vakit geçirin çıkabilirseniz dışarı çıkın