Kızımın iki ilde 3-4 haftadır bu şekilde çilekten olduğunu düşündüm çünkü günde 1 kiloya yakın çilek yiyor 1-2 haftadır çileği kestim bugün de randevum vardı doktora götürdüm alerji testi istedim ısrarla ama yapmadı kan testi de yapmadı gerek yok dedi egzama bu dedi ama internetten de araştırdım tanıyabildiğim bir eczacıya da sordum çilek alerji yapmıştır dedi çilek karaciğere çok alerjik bir madde olduğu için etki eder o da dışarı bu şekilde vurur dedi sadece 2 elinde var bu kadar da kötü değildi kaşıdığı için bu hale geldi sizce egzamı