htchkn benim kiziminds yemesi herseyi iyi yer düzenle hastalık dönem i hariç 22 aylık şuan hala devam günde 2 kez icer doktorumuz da kendisi ne zaman isterse o zmaan bıraksın içmesini hiç bir zararı yok dedi sadece öğün olarak içmesin dedi zatn kziimda uyku öncesi dalmadan icer