Selam herkese yine ben yine benim sorularım 😄 bebişim bugün tam 30 günlük olduu👏👏
Gelelim soruma. Bebeğim peygamber sünneti ile doğdu. Ve yumurtalıklarından biri düşmemiş. Ben hastaneden çıkmadan sünnet ettirecektim Prof Dr gelip yumurtalıgıda düşmemiş 6 ay içinde düşüyor düşmezse iki operasyonu birden yapalım bir kez narkoz vermiş oluruz dedi okey dedim mantıklı geldi. Dogdugundan beri baby turco kullanıyordum ama yan tarafına sızdırıyor. Sleepy e geçtim yine sızdırma oluyo. Acaba pipisinin ucu biraz daha aşagıda oldugu için mi bu sızdırmalar oluyor yoksa bezden kaynaklı mı? Hele ilk zamanlar poposunun arkasına geçiyordu resmen çiş. Pipisini aşagı dogru tutup bezliyorum bende ikidir. ikisinde de sızdırma olmadı. Kafam karışık 🤦🏻♀️