Kızlar selam 👋🏻 normalde doğum kontrol hapı kullanıyorum yani 2 aydır başladım. Ama 2 3 gün unuttuğum oluyor unuttuğum an kanamam geliyor bu sefer yine unuttum 3. Günde adet oldum anlaşılan ben hap ile yapamıyorum iğneye geçmek istiyorum 3 aylık yada 1 aylık yaptıran var mı aranızda nasıl memnun musunuz? Bir dahaki adetimde doktora gidicem ama şimdiden bilgi alsam iyi olur benim için 💘