Nursedacal Hanımlar 18 gün önce sezaryen doğum yaptım ağdaya gitmek istiyorum özel bölge için ne kadar süre beklediniz ağda için acır mi yada dikişlere bir zarar verir mi çekerken korkuyorum deneyimlerinizi merak ediyorum sorun yaşayan vat mi
oglumubeklerken Nursedacal 40ıma 2 3 gün vardı gittiğimde şu an dikislerden dolayı biraz hassasiyet vardır canınız acıyabilir