Deletedmom_61 Kızlar arkadaşım için soruyorum 15 gündür falan kabızlığı var duphalac ve kremlerin adini unuttum yapıyor ama yırtılma kanama var doktora gitmiş direk ameliyat demiş daha 40 ı çıkmadı
2603 Deletedmom_61 evet sezeryan sonrası benim de kabızlığım oldu çözümü şöyle bulmuştum tuvaletim geldiğin de giderdim hiç öyle çok ıkınma yapmadım zarar görmesin diye yarım saatte olsa tuvalette oturarak bekledim hep öyle kendiliğinden geldi rahat bir şekil de bunu da bana bir arkadaşım söylemişti otur bekle gelicek diye ben de işe yaramıştı
Deletedmom_61 2603 bende öyle yapıyordum buda yapıyormuş ama ddiski yumuşakta olsa kanayip yirtiliyormus ameliyat olmak istemiyor