Kızlar 1 ay önce yukarıda belirttiğim sayfadan alışveriş yaptım yanlış ürün gönderdiler sonra değişim için yolladım gidiş o gidiş ya 1 aydır mesaj atıyoruk kargoyla ilgili oyalıyorlar mesaja geç dönüyorlar şimdi de cevap vermiyorlar napcam ben ya aranızda burdan alışveriş yapacak olan varsa uyarayım sakın yapmayın