Bebeğim beş buçuk aylık ve asla durmuyor sürekli kucak istiyor ve yaklaşık 3 aydır bu durumdayız .ücretsiz izindeyim eşim çalışıyor gurbetteyiz yanımızda hiç bir akraba eş dost yok ve ağrıdayız berbat bir şehir bir avm si bile yok kafa dağıtacak .artık kafayı yiyecek gibi hissediyorum çok afedersiniz tuvalete bile göndermiyor çocuğum resmen hiç bişey yapamıyorum evde ne bulaşık çamaşır yemek vs çay içmeye hasret kaldım . evide afedersiniz b.k götürüyor kendimi kafeste sıkışmış gibi hissediyorum ağlayasım geliyor lohusalığımda en başlarda bile böyle hissetmemiştim benim gibi olan var mı kafamı dağıtamıyorum.