Kizlar yazmıştım bi kere daha ama bugun ultrason çekildi göbeğinden kanal açık evet ama 17 günlük olduğu için kendiligindende kapanabilir takip edicez dedi 1 ay sonra cagirdi kapanmamissa ameliyat dedi. Göbekte hafif ıslaklık var göbeği dustugunde kanaması bir türlü bitmemisti yakıldı hatta bugün 2.kez yakıldı ins düzelir kendiliğinden nolur dua edin. Başına böyle birsey gelen var mı acaba🤦♀️😔