Kızlar merhaba kızım 28 aylık kızım var tuvalet eğitimine başladık.dün ve bugün çişini ve kakasını tuvalete yaptı ama söylemiyor ben yakalıyorum tam yapacakken oturtuyorum öyle yapıyor.Yapınca kendisinin de hoşuna gidiyor.Anne kakalae bebeklerine ulaşsın falan diyorum tuvalet şarkıları dinliyoruz oturuyoruz bekliyoruz ama ne zaman kendisi haber vericek bilmiyorum.Bana yardımcı olup deneyimlerinizi paylaşır mısınız güzel annelerim bir de gece bez takmıyorum ve takmayacağım da kaldırmalı mıyım geri uyumaz diye korkuyorum kaç kere kaldırmalıyım kızım 21.00 gibi uyuyor