Sirretnur Mochiyi kullanmaya başladım. Emzirirken diğer göğüsteki fazla sütü saklama poşedine koyuyorum. Şöyle bi sorum olucak o kaynayan depoladığım süt ön süt mü oluyor bebeğe faydası olur mu ki sonradan vermek istesem?