Esraamia Asyams Tugbaoyku09 gizemgnd Hadibeee bisenakillisinzaten Stresbabacimstress Canebru17 bisenakillisinzaten Ikicocukbiranne Dışarıda böyle oluyor
Ikicocukbiranne Esraamia maşallah göz rengi çok güzel mavi yeşil hoş bir renktir ela değil kesinlikle emin oldum
Esraamia Canebru17 artık çakır diyeceğim. Yolda yürüyoruz ne renk diye soruyorlar ne görüyorsan o renk 😄
Esraamia pembeayakkabilikiz maşallah benim çocuğum 7 ay kadar siyah gibi bir renkti 16 aya kadar gri kaldı sonra bu renge döndü
pembeayakkabilikiz Esraamia evet sonradan değişiyor bakalım nasıl olacak 😊 sizin büyümüş baya maşallah bize daha çok var kim bilir ne kadar degiscek😊
sarmaliklahana Esraamia kızımın da öyle 20 aylık bundan acık ama. kaynanam ela ela ela diyip duruyor. Ne elası diyorum maviye calıyor dısarda mavi oluyor. Yok ela ela 🤣🤦
sarmaliklahana Esraamia ela göz daha sarımtırak gibi bence ya 🙄 kahverengi nin cok acık hali gibi. En son doktora götürcem bu ne renk diye 🤣
Esraamia Hadibeee o zaman daha değişir oturması 1.5 seneyi buluyor bizim 1.5 senede oturdu net olarak
Esraamia sarmaliklahana ela benim babamın göz rengi içinde yeşil var hafif mavi var ve iç tarafı kahve güneşte yeşil oluyor evde açık kahve gibi duruyor. Ela çok değişik bir renk beren saatin göz rengi ela mesela bazen kahve bazen yeşil duruyor
Summerwine95 Esraamia benim kızımında buna benzer içi yeşil dışında mavi hare var çakır oluyor.Ela yeşil gözün içinde kahverengi hareler olması☺️