Kelebekinci
Ben ilk doğduğu günden beri gündüzleri aydınlık ve sesli ortamda uyuttum gece uyuyacağı zaman ilk zamanlar salonda yatıyordum tv kapanıyor gece lambasını açıyordum öyle uyuyordu hiç ses çıkartmıyorduk konuşmuyorduk şimdi 4 ay 2 günlük çok önceden gece uykuları düzene girmişti ama gündüz uyumak istemiyordu şimdi atak haftasındayız canı nasıl isterse ama dediğim şekilde yaparsan çok çabuk kavrıyorlar bide uyanınca perdeyi açıp bak annecim sabah oldu güneş doğdu vs diyip dışarıyı izliyorduk hala aynısını yapıyoruz ve sakın gündüz uyuyor gece uyumuyor diye gündüz uyutmamaya çalışma 1-1.5 saate bir uyuması gerekiyor eğer uyutmazsan daha çok huysuz olur ve uykuya dalması daha zorlaşır