Oğlum 1 haftalıkken sarılık değerini kontrol etmek için elinin üzerinden kan aldılar. Kan gelmediği için hemşireler bayağı zorladı ve sonrasında böyle bir iz kaldı elinde. Oğlum şuan 3 aylık hala geçmedi cildiye ben olacak gibi dedi. Bu durumu yaşayan var mı? 