Mervetekin3564 40 çıktığından beri banyoda yıkıyorum . silikon fileli banyo oturağı diye birşey var . Duşakabinde duruyor kovaya suyunu hazırlıyorum kendimede bir tabure aldım hemen onun üstünde yıkıyorum. Küvet inanılmaz meşakatli . Hergün yıkıyorum şuan 3 aylık oldu . Antalyadayız sıcaklarda isikik olmaması için şart bu çözümü buldum . Oturmsya başladığında banyo oturağı almayı planlıyorum.