Senden-bokolmaz ben on ay önce taktırdım hormonsuz olandan. Doktorum ilk üç ay yoğun kanaman olabilir vücudunun alışma süresi bu dedi. Fakat aylardır kan kaybından 15 gün süren adetten yıldım artık ve geçenlerde gidip cikarttirdim ve inanılmaz rahatladım. Doktorum herkese uyacak diye birşey yok vücudun kabul etmedi dedi. Umarım faydalı olmuştur.