Kizlar aksam disari cikacagim emzirebilecegim bir ortam yok. Mama da almak istemiyorum bosuna bi aksam için. Cunku 1 2 ay icinde o mamanin tüketilmesi gerekiyor. Sütümü sagacagim ama disarda nasil muhafaza edecgim? Gidene kadar buzdolabinda mi tutayim? Buz akusu felan mi koyayim yanina disardayken? Mesela disarda verdim biraz kaldi süt, ısıttigim sütü ne kadar daha sure icinde vermem lazim. Detayli anlatir misiniz?