2lokummannesiii Hanımlar sizlere sorum var benim gibi olan var mı merak ediyorum. emzirdiğim için doğal olarak çok su içiyorum 3 litre falan. Mesela iki üç bardak içiyorum bazen bir bazen iki saatte bir tuvaletim geliyor sizde de öyle mi ?
2lokummannesiii Demet44 oh be yalnız değilmişim korktum bi ben miyim diye ? Bir de nasıl sıkışıyorum sanki saatlerce çıkmamışım tuvalete 😂