Bety2 kız dedin canım çekti valla bayadır içmiyorum. Ben starbucks ın kahveleri var nescafe gibi onlardan alıyorum, tozu çok az sıcak suyla eritiyorum sonra buzlu sütün içine atıyorum efsane oluyor, karamel latte severim o şekilde kahve alıp üstüne bazen karamel sos sıkıyorum birazda üff, hiç gidip 60tl vermeye gerek kalmıyor 😂 ya da normal nescafeyi yine sıcak suda çözüp süte karıştırıyorum öylede oluyoorr