Başlık komik biliyorum😂
2 ay boyunca ne yaptınız diyeceksiniz. 2 aydır göğsümü tutmuyor bugün daha tuttu. Bir emzirmede iki göğsümü de vermeli miyim? Yoksa bir emzirme de sağ bir emzirme de sol göğüs mü olmalı? Gerçi şuanlık sadece sağ göğsümü tutuyor solu almıyor ama neyse. Birde kaç dakika emmeli? Az önce yarım saat boyunca memede kaldı uykuluydu. Çok mu yedi acaba?