Valla banyoya gidiyorum bi taburem var . Bebeğimi kucağıma bırakıp güzelce yıkıyorum . Oturarak çok dikkatli şekilde bacağımda . Bi atlet vs de bacağımın üstüne bırakıyorum. Her zaman kuvvette yıkayamıyorum . Yıkayıp hemen çıkuyprum . Bebeğim 2,5 aylık bu arada