Merhabalar oğlum 7 ay 25 günlük 3 öğün ek gıda şeklinde ilerliyorum ayına göre yiyebileceği her besini vermeye çalışıyorum gün içinde eline meyve sebze de veriyorum yesin diye ama henüz tüm öğünü mesela kahvaltıyı önüne koyup blw şeklinde vermedim kendi yesin diye henüz erken mi sizler kaçıncı ayda başladınız buna ve süreç nasıl ilerledi? Şimdiden teşekkür ederim 🤗