sinemsi01 22 ayı doldurdu kızım 23e doğru gidiyoruz.
Sabahları tost yapıyorum çünkü yumurta alerjisi var yiyemiyor, peynir zeytin yemez. Öğlen çorba, makarna veya krep tarzı bisey yaparım. Öğlen uykusu 3de 2 saat uyur. Kalkınca tekrar yemek yediririm buda saat 6/7 arası oluyor, sonra bizle tekrar sofraya oturur 8/9 arası canı yemek isterse tekrar yer. Hep aynı şeyleri yemez çabuk tiksiniyor. Arada yoğurt meyve o tür şeyler ister, ikili cümle bizimde yok ama her derdini anlatır. Kilosu normal, 2 yaş sendromu var birde herseye kızma atma sinirlenme ağlama huysuzluk. Hala emdiği için gece bazen uyanır meme arar.