Merhaba 2 buçuk aylık bebeğim aşırı saçlı doğdu sonra 1. Ayın sonunda şiddetli saçı dökülmeye başladı ve sonrasında konak oldu bu seferde konaklarını temizlerken saçlarımızı iyice kaybettik bugün oluk oluk döküldü çok üzüldüm bı durum için kesin çözümü olan var mı nasıl tekrar saçını çoğaltabilir ve konaklarından kurtulabilirim