Kizlar gece emzirmeyi nasıl bıraktınız benimki emmeden uyumuyor destekten dolayı. Ve devamlı gece uyanıyor bağımlı olduğu için artık birakcam. 17 olacak ve geç kaldım bile diyorum binayı inletiyor hep ileri tarihe attım. Nasıl yaptınız yardımcı olur musunuz?