tugcenil Merhabalar biz 3 ve 5. Aylarda olmak üzere şuan 2 dozunu vurdurdum. Bununla beraber Bexsero da 1 oldu önümüzdeki hafta 2. Dozu vurulacak. Bizim doktorumuz bu şekilde hazırladı takvimi. Her doktor kendi bilgisi ve bebeğe göre bir asi takvimi hazırlıyor. Ve doktorumuz imkanınız varsa kesinlikle iki türünü de yaptırın dedi. Bi kaç hastası yatırmayıp sonra hastanelerde kalmak hastalıkla boğuşmak zorunda kalmış . Keşke dememek için bence yaptırın.